lørdag 6. februar 2010

CEWE Fotobok vinnere!!

Så gøy at det var så mange som ville ha en av disse flotte CEWE Fotobøkene fra JapanPhoto


Den første som kan få sortert litt i bildebunken er vedkommende som la igjen denne kommentaren:

Jeg er en følger av bloggen deres :o) Grunnen til at jeg bør vinne er at jeg scrapper kronologisk og holder nå på med sommerferien fra 2006 :o) Det vil med andre ord si at jeg vil scrappe bilder fra det 20`ende århundret når jeg sitter på gamlehjemmet....hihi.

Gratulerer så mye Tone K.
Håper dette kan hjelpe litt på bildebunkene dine:)

Vinner nr 2 la ut dette innlegget i bloggen sin:

Scrapping the music på norsk er jo lure da....hihi nå har de en fotobok eller to som er gulerota for at ivrige scrappere skal tippe-lett-på-tå og selvsagt ville ha give-away'en dems....så da er utfordringen bl.a å legge ut et favorittbilde i bloggen......... ETT?...hallo, det er scrappere/hobbyfotografer vi snakker om her..hihi.... Men, ett bilde blant de mange skal jeg nok klare å finne som betyr noe veldig for meg.... nemlig dette av meg og eldstejenta......


Grattis Elisabeth - du er snart en eier av en CEWE Fotobok :)
Så dere to heldige jentene må sende oss adressene deres på stmnorge@gmail.com, så kommer det et gavekort på 300,- til dere hver:)

Dere som ikke var like heldige som Tone og Elisabeth:
Ta dere en tur innom JapanPhoto - du kan lage fotobøker for under 100 lappen:) I tillegg så har Japan Photo også SALG nå:)


Vi sitter klare til å kommentere bidragene til Februar Sangen - så det er bare å scrappe, og i morgen kveld er vi tilbake med en splitter ny Bonus:)


God lørdag til dere alle:)

Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online