mandag 29. mars 2010

Vinnere av Pelle-ark og -stempler:)

Hva er bedre på en mandag enn å glede tre personer med flotte Pelle-produkter fra Papirdesign?

Tusen takk for alle de koselige kommentarene vi har fått på det fine som Wenche, Ellen Karin og Monica har lagd med disse arkene. Vi håper dere har fått masse inspirasjon til å bruke arkene selv:)

Tre vinnere er da trukket...

... Og de tre heldige er:

Jeanette - som vinner et sett med ark

Tone Supermonster - som vinner et sett med stempler

Mari - som også vinner et sett med stempler

Send oss adressene deres jenter, så dukker premiene plutselig opp i postkassa:)

10 kommentarer:

Vibeke sa...

Kos dere med Pelle, jenter:)
Gratulerer så mye:)

Jeanette sa...

Å tusen takk! :) Det var koselige påskenyheter! :)

❤ Kaia sa...

Gratulerer så masse, og riktig god påske til alle sammen.
Klem fra Kaia

Wenche sa...

Gratulerer!

Tone sa...

Gratulerer - så hyggelig påskehilsen til dere:)))

Tone-supermonster sa...

Tusen hjertelig takk!

Tone-supermonster sa...

Tusen hjertelig takk!

Mari sa...

HVA???? MEG???? ÅÅÅÅÅÅ...hipp hipp hurra!!! Nå ble jeg glad:)

Mari sa...

HVA???? MEG???? ÅÅÅÅÅÅ...hipp hipp hurra!!! Nå ble jeg glad:)

Mari sa...

Hehe..ble visst så glad at det kom med to ganger jeg... Fortsatt god påske alle sammen:)

 

blogger templates | Make Money Online