lørdag 23. januar 2010

Hipp hurra - vinneren av bursdagsbonusen:)

Vinnere bør jo feires med kake, og her ser dere den flotte kaka vi i designteamet koste oss med på forrige treff:)

Til bursdagsutfordringen kom det inn 23 herlige bidrag:) Det er mange som kommer til å få fine bursdagshilsner og flotte LO'er som skal puttes i album nå. Tusen takk til dere alle sammen!

Bare en liten ting først: Stine - jeg beklager at du fikk kommentar veldig seint (og da ikke fra meg)! Jeg får ikke lagt til kommentar i bloggen din, for det blir noe krøll med den ordbekreftelsen. Men, jeg har prøvd flere ganger altså!

Designteamet har som vanlig stemt frem sine favoritter og disse er:



Og blant disse 13 finnes vinneren, som får denne arkpakken fra Onirie + en pose med div stæsj.


Om vinnerbidraget sier designteamet:
- Behagelig å se på
- Lekre farger
- Herlig kombinasjon av ulike blomster
- Kult med banneret som er brettet rundt bølgepappen

Og vinneren er MonaV med dette bidraget:


Mona, du kan da legge denne knappen i bloggen din:


Og så må du huske å sende oss adressa di, så du får premien din:)
Bidraget ditt blir lagt i slideshowet med våre vinnere, som dere finner til venstre i bloggen vår:)

Håper dere alle får en fin helg, og ikke glem våre to andre utfordringer.
De finner dere i oversikten øverst til høyre:)

12 kommentarer:

Cathrin sa...

Gratulerer så mye, MonaV. Et nydelig kort du har laget! :o)

UlrikaT sa...

Helt nydeligt kort, gratulerer til vinsten!

Ulltraaden sa...

Nydelig! Gratulere så mye!

Filharmonica sa...

Gratulerer Mona!! Det var vel fortjent:-))

MonaV sa...

Næh!!! Vant jeg?
Det var da innmari moro...tusen, tusen takk!!
Kortet skal forresten gis bort til Mia i dag....da skal jeg fortelle at det er et vinnerkort hihi.

Lene sa...

Mange flotte bidrag - gratulerer til Mona med vinnerkortet!

Wenche sa...

Gratulerer, Mona! og takk til alle som leverte.

Vibeke sa...

Så mange nydelige bidrag:)

Et herlig kort du har laget Mona. Gratulerer så mye:)

Scrappegal sa...

Gratulerer så mye, Mona!!! :) Og takk for at mitt kort kom med blant favorittene!!! :D

Ellen Karin sa...

Så mange herlige bursdagshilsner og minner. :)

Flott og fresht kort Mona. Gratulerer med seieren. :)

Bococco sa...

Så mye fint.. Jeg blir målløs jeg..

isabell sa...

Gratulerer :)

 

blogger templates | Make Money Online