mandag 25. mai 2009

Blir det ikke regn snart???

Det er stille i scrappeverdenen om dagen...

Lurer på hvor alle er...
Antar at dere er ute i sola, leker med ungene, griller og koser dere. Og så håper jeg det er flere enn meg som ønsker litt regn...
Får jo litt dårlig samvittighet, nå når det endelig har blitt godt og varmt, sola skinner og det er deilig å være ute og så lengter jeg etter kulde og regn. Men, det er jo ikke regn jeg egentlig lengter etter - jeg lengter etter å kunne rusle ned på scrapperommet mitt uten å kunne ha dårlig samvittighet for at jeg ikke utnytter det fine været, jobber i hagen eller bare er ute sånn generelt.

Nå har jeg sneket meg ned hit og har tenkt til å scrappe litt:)
Skyene truer over Hamar i skrivende stund, så jeg syntes det var greit å være litt inne.
Og hvis det skulle være innevær der du er, så hvorfor ikke bruke litt tid på scrapping, og prøve deg på utfordringene våre (hvis du ikke allerde har gjort det da...). Alle har vel noen fine mai-bilder å scrappe til Norge i rødt, hvitt og blått.
Så langt er det noen og tretti som har levert - masse fint!!!
Og så er det jo Hermegåsa. Den liker jeg:) Finn noe du liker på en av LO'ene som vi i dt har laget, og herm etter det på din egen LO. OBS! Dette trenger ikke være en ren scraplift! Til nå ser det ut som om Monica sin LO er den mest populære, men også vi andre hermes det etter. Og her leveres det mange bidrag! Ut fra min oversikt nå så er det WencheJ som har levert flest, etter å ha hermet etter fire av oss:) Vi er imponert!

Nå hører jeg papirkutteren min rope på meg, så jeg får forflytte meg bort til den andre delen av scrapperommet:)

Kos dere - enten det nå er sol eller regn:)
Og husk - på onsdag kommer det en ny sang:)
Denne passer perfekt for den tida vi går inn i nå - mer vil jeg ikke si:)

På vegne av de andre
Gro


Ingen kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online