søndag 4. januar 2009

Og vinnerne er......

Da er dagen kommet til å trekke sukkertøyet vårt.
Vi er så glad for at så mange har besøkt oss allerede før første oppgave, og det er ingen tvil om at vi gleder oss til den 7. januar når den første oppgaven blir lagt ut.

Men mange av dere har sikkert ventet på denne trekningen.
Og vinnerne er:














































1. ninabakke
2. Aakre
3. Virgo1971
4. Asil
5. Hilde
6. Smuti
7. isabell
8. Anne-Britt

Gratulerer alle sammen!!!!
Send adressen din til stmnorge@gmail.com, så mottar du litt sukkertøy fra oss.

Ha en fin dag, og husk oppstart den 7. januar

14 kommentarer:

Vibeke sa...

Gratulerer så mye alle 8!!

Tusen takk for stor deltakelse på Sukkertøyet vårt:)

Anonym sa...

Gratulerer til vinnerene!

ninabakke sa...

Så gøy :)

Tusen takk!
Gleder meg til oppstart.

Gratulerer til dere andre

Asil sa...

Wææ! Så hyggelig start på dagen da!! :D

Gleder meg veldig til første oppgave!

Lise sa...

Gratulerer!

Nora sa...

Gratulerer så masse alle 8 :o)

Mitt Kreative Krypinn sa...

Åååh, tuuusen takk!
Dette var moro :)

Gleder meg til første sangen kommer den 7. - det blir spennende!

*klem*

Ellen Karin sa...

Gratulerer til alle 8! :)

Supert at så mange deltok på sukkertøyet vårt, og følg med det kan snart komme mer. :)

Aakre sa...

oi, så gøy! Tusen takk :)

Gratulerer til dere andre :) Nå glder jeg meg til den første oppgaven altså :)

Ingunn sa...

Gratulerer alle sammen!

Anne-Britt sa...

Så morsomt da. Tusen takk skal dere ha:)

Og Gratulerer til alle dere andre også;)

isabell sa...

Tusen takk dette var moro:)
Gleder meg til å følge med hva oppgavene blir...

Aakre sa...

fikk en suuuper pakke i posten i dag - tusen takk!!!

ninabakke sa...

Tusen takk for den flotte pakken jeg fikk i går :D

 

blogger templates | Make Money Online